Sølvbryllupstur Helle & Trond

onsdag 2. mai 2012

Så er det på'an igjen..

En aldri så  liten infeksjon, men har fått penicillin!

Lagt inn av BBG kl. 15:03 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

tirsdag 1. mai 2012

Så fornøyde!

Lagt inn av BBG kl. 12:55 1 kommentar:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

Humøret er fortsatt på topp!

Ser de klare ut?

Lagt inn av BBG kl. 11:28 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

Dagens utfordring...

De sier de er klare!

Lagt inn av BBG kl. 11:28 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

mandag 30. april 2012

Kveldsstemning ved hotellet

Lagt inn av BBG kl. 22:42 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

Turtelduene....

Lagt inn av BBG kl. 21:47 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

Livet er hardt!

Lagt inn av BBG kl. 21:47 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest
Eldre innlegg Startsiden
Abonner på: Innlegg (Atom)

Bloggarkiv

  • ▼  2012 (20)
    • ▼  mai (4)
      • Så er det på'an igjen..
      • Så fornøyde!
      • Humøret er fortsatt på topp!
      • Dagens utfordring...
    • ►  april (16)

Bidragsytere

  • BBG
  • RG
Reise-tema. Drevet av Blogger.