Sølvbryllupstur Helle & Trond

mandag 30. april 2012

Kveldsstemning ved hotellet

Lagt inn av BBG kl. 22:42 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

Turtelduene....

Lagt inn av BBG kl. 21:47 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

Livet er hardt!

Lagt inn av BBG kl. 21:47 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

Rundtur i Berlin!

Lagt inn av BBG kl. 21:25 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

Gustav på champagnebar....

Nok en gang...tidlig krøkes....

Lagt inn av BBG kl. 17:39 2 kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

De gamle har tatt ansvar

Lagt inn av BBG kl. 17:39 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

Lunsjtid

Uten mat og drikke....

Lagt inn av BBG kl. 13:01 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

søndag 29. april 2012

By the way...vi sitter ute! Snadder

Lagt inn av BBG kl. 21:43 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

Nei, de ser ikke etter damer

Men feite biler som ankommer hotellet....

Lagt inn av BBG kl. 21:38 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

Og noen vil bare bli sett!

Lagt inn av BBG kl. 21:13 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

Tidlig krøkes...

E man med så e man med...

Lagt inn av BBG kl. 21:11 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

25 år. Smil og grattis

Lagt inn av BBG kl. 12:07 2 kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

Som vanlig

utnytter fruen enhver anledning til en blund....

Lagt inn av BBG kl. 09:21 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

Tidlig opp, og høy spenning

For Gustavs første flytur!

Lagt inn av BBG kl. 09:05 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

Endelig på vei!

Lagt inn av BBG kl. 08:58 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

Berlin, wir kommen!

Lagt inn av BBG kl. 00:01 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest
Nyere innlegg Startsiden
Abonner på: Innlegg (Atom)

Bloggarkiv

  • ▼  2012 (20)
    • ►  mai (4)
    • ▼  april (16)
      • Kveldsstemning ved hotellet
      • Turtelduene....
      • Livet er hardt!
      • Rundtur i Berlin!
      • Gustav på champagnebar....
      • De gamle har tatt ansvar
      • Lunsjtid
      • By the way...vi sitter ute! Snadder
      • Nei, de ser ikke etter damer
      • Og noen vil bare bli sett!
      • Tidlig krøkes...
      • 25 år. Smil og grattis
      • Som vanlig
      • Tidlig opp, og høy spenning
      • Endelig på vei!
      • Berlin, wir kommen!

Bidragsytere

  • BBG
  • RG
Reise-tema. Drevet av Blogger.