Sølvbryllupstur Helle & Trond

mandag 30. april 2012

Lunsjtid

Uten mat og drikke....

Lagt inn av BBG kl. 13:01
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyere innlegg Eldre innlegg Startsiden
Abonner på: Legg inn kommentarer (Atom)

Bloggarkiv

  • ▼  2012 (20)
    • ►  mai (4)
    • ▼  april (16)
      • Kveldsstemning ved hotellet
      • Turtelduene....
      • Livet er hardt!
      • Rundtur i Berlin!
      • Gustav på champagnebar....
      • De gamle har tatt ansvar
      • Lunsjtid
      • By the way...vi sitter ute! Snadder
      • Nei, de ser ikke etter damer
      • Og noen vil bare bli sett!
      • Tidlig krøkes...
      • 25 år. Smil og grattis
      • Som vanlig
      • Tidlig opp, og høy spenning
      • Endelig på vei!
      • Berlin, wir kommen!

Bidragsytere

  • BBG
  • RG
Reise-tema. Drevet av Blogger.